הכירו את מגדלי הים התיכון

כשמדברים על רשתות דיור מוגן בישראל, אי אפשר שלא לדבר על מגדלי הים התיכון. מה הופך את הרשת הזו לשם דבר בתחום, ואילו דברים חשוב שגם אתם תדעו עליה?

התרחבותם של פתרונות דיור מוגן לגיל השלישי, שינתה אספקטים רבים בחייהם של גברים ונשים שרוצים ליהנות מאורח חיים פעיל – באופן בטוח, מונגש ומותאם למצבם הנוכחי. מגדלי הים התיכון היא בין הרשתות הבולטות בין שלל בתי הדיור שפועלים בתחום. ואם טרם יצא לכם להכיר אותה מקרוב, סיכמנו את עשרת הדברים העיקריים שכדאי שתדעו עליה:

  1. מדובר ברשת הגדולה והוותיקה בתחום בישראל. כשמדובר על דיור מוגן, אתם לא רוצים להמר. בזכות הניסיון הרב שמביאה איתה הרשת, תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות.
  2. היא מפעילה מבחר בתים ברחבי הארץ. מה שאומר שבין אם אתם רוצים לגור על טיילת בת ים, ברמת השרון, בירושלים, ברחובות או בערים אחרות – תמצאו בית שמתאים למאפיינים ולמיקום המדויק שחיפשתם.
  3. הבתים נמצאים בנקודות נגישות ונוחות להגעה, כך שתוכלו להמשיך וליהנות מסדר היום שהייתם מורגלים אליו. במקביל, גם למשפחה ולחברים שירצו לבקר אתכם יהיה נוח לעשות זאת.
  4. היא מאפשרת לבחור דירה בגודל שמתאים לכם. בין אם מדובר בדירה קטנה או בדירה של מספר חדרים. 
  5. היא דוגלת בגישה לפיה אפשר ללמוד משהו חדש בכל גיל, ולכן הקימה את קמפוס המגדלים – כך שתוכלו ליהנות מחוויית הלימוד המושלמת, בתוך מתחם דיור מוגן.
  6. היא מתאימה לכל דייר את פעילויות התרבות והתכנים המועדפים עליו, בהתאם למה שמעניין אותו.
  7. תמצאו בה מכון יופי, מספרה, חדר כושר, חדר מחשבים, מבחר חוגים וכל מה שנחוץ כדי ליהנות מסדר יום פעיל ותוסס.
  8. היא מעניקה בית בטוח ומאובטח. עם לחצי מצוקה בכל דירה, ואנשי צוות שזמינים לענות לכל שאלה.
  9. היא כוללת מסלולי מימון שונים, שמאפשרים לכל דייר פוטנציאלי למצוא את המענה המדויק עבורו.
  10. היא מהווה הזדמנות להכיר חברים חדשים בקבוצת הגיל שלכם, שיגורו ממש על ידכם. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *