פתרונות נגישות בתוך הבית: כל מה שצריך לדעת

נכים ובעלי מוגבלויות זקוקים לפתרונות נגישות שיאפשרו להם להגיע בקלות לכל אזור בבית. כאשר מדובר בבתים בעלי מספר מפלסים או קומות, נדרשים פתרונות מתקדמים ובטוחים – ברמה הגבוהה ביותר

חלק מבתי המגורים כוללים מפלס אחד, אך אחרים מתפרשים על פני מספר מפלסים או כמה קומות. דיירים בעלי מוגבלות שרוצים לשמור על עצמאות מרבית, זקוקים לפתרונות איכותיים שמתאימים לסביבה כזו. עבור מי שאינו מעוניין להתקין מעלית ביתית, בין אם בשל מגבלת בנייה בבית, מגבלת מקום או עלויות תקציב, קיימת אפשרות של רכישת מעלונים לנכים שמסייעים למי שמתקשה לעבור את גרם המדרגות באופן פשוט ונוח.

אילו סוגי מעלונים לנכים מתאימים לחלל הביתי?

מעלונים לנכים נחלקים למספר סוגים, כך שניתן להתקין את המעלון המתאים ביותר בהתאם לצורך ולהעדפות של המשתמשים. המעלון הנפוץ ביותר מיועד למשתמשים שישובים על כיסא גלגלים, ומטרתו להעביר את כיסא הגלגלים ממקום למקום. מדובר למעשה במשטח שניתן להעמיד עליו את הכיסא, במטרה להגיע למפלס הבא בצורה נוחה ובטוחה. 

הסוג השני הוא מעלון שכולל כיסא משלו, כך שהמשתמש יכול להתיישב עליו עד להגעתו למפלס הבא – ואז לרדת ממנו. פתרון זה אינו מיועד להצבת כיסאות גלגלים, ולכן מתאים למי שיכול לעבור בין הכיסא לבין מושב חלופי.

איך בוחרים חברה להתקנת מעלונים לנכים?

רכישת מעלון יכולה להקל משמעותית על ההתניידות של המשתמשים, ועל ידי כך לעזור להם להתגבר על מגבלות פיזיות ולשדרג משמעותית את שגרת היומיום שלהם. עם זאת, מאחר שמדובר בפתרון שהבטיחות והאיכות שלו צריכים לעמוד במקום הראשון, חשוב לבחור בחברה מנוסה שמתמחה באספקת פתרונות מתאימים לשימוש ביתי. 

אלקטרה מעליות מציעה מגוון פתרונות נגישות לשימוש ביתי ותעשייתי כאחד, שמתאימים לשילוב בבתים בעלי מספר מפלסים או קומות. החל ממעליות ביתית, דרך מעלוני כיסא, במות הרמה ועד למדרגונים או מעלית חניה לרכב. לאור הניסיון הרב של החברה בכל אחד מהתחומים, לצד המגוון הרחב של הפתרונות שהיא מעניקה, יכולים לקוחותיה לרכוש את המעלון הבא שלהם – באופן פשוט, בתהליך ידידותי ותוך רוגע נפשי. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *