להכניס את האביב הביתה: 5 טריקים קלים לעיצוב צבעוני ושיקי לבית

עונת האביב אהובה על כולנו בשל תחושת הריענון והפריחה שמגיעה יחד איתה. איך להפוך את הבית שלכם לאביבי לאורך כל השנה באמצעות חפצי נוי ודקורציה? יצאנו לבדוק

חלקנו אוהבי חורף מושבעים ואחרים מחכים כל השנה לקיץ, אבל דווקא את האביב כולם אוהבים. מדובר בעונה שמביאה איתה שלל רגשות חיוביים, מאופיינת בפריחה ובגוונים פסטליים והופכת את הכול לעליז הרבה יותר. איך מתרגמים את התחושה הזו גם לחלל הבית ומעצבים אותו בהשראת העונה הכי צבעונית שיש? איתרנו כמה חפצי נוי ודקורציה לבית שיעזרו גם לכם לצאת לדרך.

טיפ מס' 1: מינון מנצח

החשש שלכם הוא מפני הגזמה? אין שום בעיה. כל מה שנחוץ לצורך קבלת האפקט הוא נגיעות של צבע, והחדר שלרשותכם כבר ייראה הרבה יותר טוב. שלבו חפצי נוי ודקורציה זעירים שקל לשנות ולהחליף, ותראו איך הם תופסים את העין תוך רגע. חפצים כאלה הם למשל כריות במוטיב פרחוני, כדי פרחים, כיסוי לספה, מגשים וכדומה.

טיפ מס' 2: מראה מראה שעל הקיר

מסגרות לתמונות או למראות בגוון אביבי או במוטיב גן בוטני, יכולות לעשות את כל ההבדל. תוכלו להחליף את המסגרות שברשותכם או לחילופין, לקחת מסגרות קיימות ולצבוע או לעטוף אותן בטפט מתאים.

טיפ מס' 3: השטיח

חשבתם ששטיח מיועד בעיקר לחורף? היום כבר ברור שההבדל הוא בעיקר בגוון. שטיחים בצבעים בולטים כמו ורוד, תכלת או ירקרק, יכניסו לסלון שלכם בדיוק את האווירה שחיפשתם. ואם תרצו להשאיר אותם גם לחודשי החורף, תקבלו תחושה נעימה וחמימה אפילו ביום הכי קר בשנה.

טיפ מס' 4: אהילים

אהיל מנורה הוא אמנם לא פריט דקורציה לבית בהקשר הקלאסי, אבל הוא ללא ספק ישנה את הטון של החלל. אל תחששו לבחור בגוונים נועזים, אתם עשויים להיות מופתעים מהתוצאה.

טיפ מס' 5: עציצים

אין חפצי נוי ודקורציה אביביים יותר מאשר עציצים חדשים! אם אתם שאפתנים, לכו על הדבר האמיתי. אם לא, גם עציץ פלסטיק יעשה את העבודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *