אלו מערכות המיזוג המובילות ביותר לבתים פרטיים ומבנים מסחריים

מערכות מיזוג נתפסות כמצרך חובה בבתי מגורים, מפעלים ומבני משרדים, ולכן בחירה במערכת שתשתלב במבנה שלכם היא החלטה משמעותית. הכירו את המערכות המובילות בענף

שמירה על טמפרטורה נעימה לאורך זמן וללא תלות במזג האוויר, היא משימה לא פשוטה. בין אם מדובר בדירה משפחתית ובין אם בחדר תצוגה, חדר ישיבות או כל מבנה מסחרי אחר. ומאחר שמזגן הוא לא מוצר שמחליפים לעצים קרובות, טבעי שנרצה לעשות את המיטב על מנת לקבל החלטה חכמה כשמדובר על מערכות מיזוג. 

פתרון המיזוג האולטימטיבי ישלב בין גמישות, עבודה שקטה, הפעלה נוחה ויכולת להתמודד עם אתגרים כמו אנשים שנזקקים לטמפרטורות שונות באזורים שונים של המבנה בעת ובעונה אחת. אלה כמה ממערכות המיזוג שתוכלו לבחור מהן:

  • מזגן מפוצל – מערכות מיזוג שמורכבות ממדחס (שמותקן בחוץ) ויחידה פנימית (שמותקנת באחד מחללי הבית). היחידה הפנימית ממוקמת קרוב לרצפה. 
  • מזגן עילי – פועל באותה שיטה כמו המזגן המפוצל, אך היחידה הפנימית שלו ממוקמת קרוב לתקרה. 
  • מזגן מיני מרכזי – מערכת מיזוג שממזגת מספר חללים בעת ובעונה אחת, באמצעות תעלות. 
  • אינוורטר – השם ניתן למערכת מיזוג שפועלת ברציפות ואינה מכבה את עצמה מפעם לפעם כמו מערכות אחרות.
  • VRF – חידוש מתקדם יותר של האינוורטר, שמאפשר להגדיר טמפרטורות שונות בכל חלל ולכן מתאים גם לחללים מסחריים גדולים וגם לבנייני מגורים פרטיים.

מערכות מיזוג מתקדמות מבית דייקין 

דייקין הוא מותג מערכות מיזוג יפני מוביל, שמתעסק אך ורק בפתרונות מיזוג. המשמעות היא שפתרונות המיזוג נמצאים במרכז העשייה של דייקין, ולכן באפשרותם להציג את הפתרונות המתקדמים, האיכותיים והמובילים בשוק. דייקין מציעים מערכות מיזוג המתאימים לכל חלל, בין אם מדובר בבית מגורים או בפרויקט מסחרי. 

בנוסף, דייקין מציעה את מערכת VRF, שידועה בשילוב בין יעילות לבין אמינות מרבית. המערכת מעניקה שליטה על אזורים שונים בעת ובעונה אחת, מה שמאפשר לשמור טמפרטורה ייעודית בכל חלל. ולמרות שמדובר במערכת מתקדמת, מחיר מערכת מיזוג vrf מבית דייקין הוא אטרקטיבי במיוחד ולכן היא משתלבת בפרויקטים רבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *