על טעם ואריח אין להתווכח: איך בוחרים אריחים למטבח?

אריחי מטבח הם פתרון מוביל לחיפוי הקירות ולשמירה עליהם לאורך שנים, אך במקביל מובן שחשוב גם הפן האסתטי. איך מאזנים בין השניים ומקבלים תוצאה שבאמת אוהבים?

אריחים הפכו לחלק כמעט בלתי נפרד מהמטבחים של היום, מסיבה ברורה. הם שומרים על הקירות שעומדים בפני אתגרים משמעותיים בסביבת הכיריים, ובמקביל גם תורמים למראה הכללי של החדר. אבל מה צריך לקחת בחשבון כדי לבחור אריחי מטבח שבאמת יעשו את העבודה?

אריחים למטבח
כך תבחרו את האריחים למטבח

שלב 1: החומרים

  • סוג – כאשר אתם בוחרים אריחים למטבח, חשוב לבחור באריחים מחומרים עמידים שמתאימים לתנאים הלא פשוטים שבהם אנו מבשלים. אריחי קרמיקה לדוגמה, הם פתרון מעולה שמספק עמידות לאורך זמן.  
  • המחיר – בדקו מספר אפשרויות ובהתאם לכך בחרו לעצמכם קטגוריית מחיר מתאימה. חשוב כמובן לזכור שבחירה שמבוססת בעיקר על החומרים הזולים ביותר, עלולה לאלץ אתכם להחליף אותם כעבור תקופה קצרה. כך שאם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם בסבב בלתי פוסק של החלפות, כדאי לחשוב פעמיים.
  • ניקוי – זכרו שגם את האריחים עצמם יש לנקות, וחשוב לזכור זאת כאשר בוחרים את סוג החומר ואת הטקסטורה. גם במקרה הזה, אריחי קרמיקה למטבח מהווים בחירה נוחה משום שמדובר בחומר שקל מאוד לנקות.

שלב 2: המיקום

איפה תרצו שיהיו אריחי המטבח שלכם? המטרה היא לחפות את הקירות ולשמור עליהם בפני נזקים. כך שהאזורים הבעייתיים יהיו הראשונים, ומשם הבחירה היא לחלוטין שלכם. ישנם מטבחים שבהם תראו חיפוי רק באזורים הבעייתיים, ובאחרים החיפוי יופיע לאורך כל הקיר באופן אחיד. מאחר שבמקרה השני העלות תהיה כמובן גבוהה יותר, יש לקחת זאת בחשבון.

שלב 3: המראה

האם תרצו שהאריחים ישתלבו עם העיצוב הקיים של המטבח או שיבלטו בלי קשר אליו? ואם המטבח שלכם הוא חלק מהסלון, ייתכן שתעדיפו לבחור אריחים שיתכתבו גם עם העיצוב שלו. אריחה קרמיקה למטבח מתאימים גם בהקשר הזה. תוכלו למצוא אריחי קרמיקה במגוון גוונים וגדלים, כך שהם יענו על הטרנדים האחרונים בתחום ויתאימו בדיוק לגודל החלל שתרצו לחפות. מעוניינים באריחים מעוצבים שמשתלבים נהדר עם כל החללים בבית? היכנסו לאתר נגב ותוכלו למצוא מגוון מוצרים לעיצוב הבית מברזים יוקרתיים ועד דבקים ורובה.

אריחים למטבח
בחירת אריחים למטבח מעולם לא הייתה קלה יותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *