אתה בא לישונצלי? הילד גדל והחברים התחילו להתארח, כך תתארגנו

הילדים מזמינים חברים על בסיס קבוע ואתם רוצים לעזור להם לארח? כך תעשו את זה הכי נוח שיש, כדי שהאתגר היחיד שלהם יהיה להחליט את מי מזמינים היום

אין דבר שמשמח אותנו יותר מאשר לדעת שהילדים שלנו כבר בוגרים יותר מבעבר. הם נהנים לשחק ללא השגחה שלנו, יכולים להזמין חברים מהכיתה להתארח אצלם, ואוהבים גם להגיע אל אחרים. מטבע הדברים, הורים רבים יעדיפו שהילדים יארחו חברים בבית ולא יעבירו את הלילה הרחק מהם, כדי להיות בטוחים בכל שעה שהילדים נמצאים בסביבה בטוחה. אבל מה עושים כשצריך למצוא מקום שינה לילד נוסף?

ספה נפתחת
פתרונות לאירוח חברים

מנפחים, מצרפים ולא כל כך מרוצים

ילדים רבים עוברים עם השנים למיטות נוער או למיטה וחצי, כדי ליהנות מפתרון שינה שמתאים לגודל ולצרכים שלהם, שמעניק את חוויית השינה המושלמת ומאפשר להם ליהנות בכל בוקר 

ממצבור של רעננות ואנרגיה. אלא ששני הפתרונות הללו לא תמיד מתאימים לאירוח – מיטה וחצי מגיעה לרוחב של כ-120 ס"מ, שיכולים לספק מענה רק בחלק מהמקרים ולא מתאימים לילדים שזקוקים למרחב שינה גדול. מיטת נוער יכולה לעשות את העבודה רק אם מדובר ב"מיטת חבר", ולא כל הורה ירצה לרכוש מיטה כזו אם היא לא משמשת אותו על בסיס קבוע.

מה התוצאה? אנחנו נהנים מכל רגע שבו הם מארחים, כי אין דבר משמח יותר מהידיעה שהם נהנים בחברת בני גילם. ועם זאת, הצד שאנחנו פחות אוהבים הוא הצורך בחיפוש פתרונות שינה בכל פעם מחדש. אנחנו מוצאים את עצמנו מצרפים כריות, מנפחים מזרונים ומבצעים אלתורים שונים כדי ליצור סביבת שינה נעימה מכל הבחינות.

חוויית האירוח המושלמת תוך שניות

אז מה עושים כשהילדים רוצים להזמין חברים "לישונצלם"? אם נמאס לכם מהתיזוזים ואתם מחפשים פתרון שלא יתפוס מקום מיותר ויאפשר הקמה נוחה תוך שניות, הגיע הזמן לשקול רכישת ספה נפתחת למיטה. 

למרות שרובנו נחשוב על רכישת מיטה נוספת, מדובר במקרים רבים בפתרון לא ישים. לא בכל חדר ילדים יש מקום למיטה שנייה, וכשמדובר ברהיט שלא שמיש ברמת היומיום, חבל להשקיע ברכישתו. ספה נפתחת למיטה לעומת זאת, היא פתרון מצוין שאפשר להכניס אל חדר ילדים גדול או אפילו לשים בסלון. בכל בית קיימת לפחות ספה אחת, ובמקרה של ספה נפתחת למיטה אתם רוכשים למעשה רהיט אחד שעונה על שתי פונקציות בצורה יוצאת מן הכלל. 

ניתן להתרווח עליו בנוחות, לצפות בטלוויזיה ולשחק, ובשעות הלילה או במצבים אחרים בהם הדבר נחוץ – לפתוח אותו תוך שניות למיטה נוחה, מפנקת ואיכותית. מה שאומר שאם חשבתם ששינה מחוץ לבית היא בהכרח פתרון פחות נוח מהמיטה הרגילה, תוכלו להיות בטוחים שהחברים של הילדים ייהנו ממנו. 

מה צריך לבדוק כשרוכשים ספה נפתחת למיטה?

קיימים כמה פרמטרים שיכולים לשדרג עוד יותר את החוויה. נוסף לעיצוב ולגודל, בדקו איך פועל המנגנון של הספה שאתם מעוניינים בה, כדי לוודא שהוא אכן פשוט ומותאם לצרכים שלכם. אם תרצו, תוכלו גם לרכוש ספה נפתחת למיטה שכוללת ארגז מצעים, לאקסטרה חסכון במקום ומקסימום נוחות.

פתרונות שינה
המיטה קטנה מדי לארח חברים? יש פיתרון קראו ותדעו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *