גב בריא מגיל צעיר, כך תבחרו נכון מיטה לילד המתבגר

כהורים, אנחנו יודעים שאין דבר חשוב יותר מאשר לשמור על הבריאות של ילדינו כבר מהרגע הראשון. מחפשים מיטת נוער שתתמוך בגב של ילדיכם המתבגרים? כך תעשו זאת נכון 

ממרום שנותינו, כולנו יודעים להצביע על כמה טעויות שעשינו בגיל צעיר והזיקו לבריאותנו. בדיוק בגלל זה, כשמדובר בילדינו חשוב לנו לעשות את המקסימום כדי לשמור עליהם מפני טעויות כאלה בכל אספקט של חייהם. כאבי גב, שהפכו לחלק בלתי נפרד בחיי היומיום של רבים מאיתנו, בייחוד במציאות של ישיבה ממושכת לאורך היום, הם בין הכאבים שניתן למנוע מלכתחילה בכמה דרכים יעילות. אפשר וחשוב לעשות זאת כבר מגיל צעיר, וזה אפילו לא מורכב.

לצד פעילות גופנית סדירה, בחירה בכיסא מחשב מתאים והקניית הרגלי ישיבה נכונים, ישנה דרך נוספת להגן על בריאותם של ילדינו המתבגרים, והחדשות הטובות הן שהם אפילו לא יצטרכו להתאמץ כדי להגיע לתוצאות. הכוונה היא להגנה על הצוואר ועמוד השדרה שלהם, ותוכלו לעשות זאת על ידי רכישת מיטת נוער מתאימה.

מיטה וחצי
בואו ללמוד על הקשר בין בריאות למיטה

הקשר בין מיטת נוער לבריאות

מיטת נוער היא השלב הבא שילדים עוברים אליו אחרי שמיצו את המיטה הקטנה שהתאימה לשנות חייהם הראשונות. התאמת המיטה הנכונה, בין אם מדובר על מיטת נוער או על מיטה וחצי, היא בעלת משמעויות רבות בכל הנוגע לאיכות שנת הלילה שלהם ולהשפעה על בריאותם. שינה על מיטת נוער נוחה מבטיחה להם תנומה ממושכת ונטולת הפרעות, עוזרת להם להתעורר בבוקר עם מרץ וריכוז למשך כל היום, וכמובן גם שומרת על הגב שלהם.

מיטת נוער או מיטה וחצי שמגיעות עם מזרן איכותי, מעניקות תמיכה נכונה לעמוד השדרה ולצוואר של מי שישן עליהם. התוצאה היא הפחתת כאבים קיימים, מניעת כאבים חדשים ומתן מנוחה לשרירים. כל אלה חשובים כמובן בכל גיל, וכשמדובר בבני נוער שמצויים בתהליכי צמיחה מואצת, אין ספק שאי אפשר להפחית בחשיבות הבחירה.

איזו מיטת נוער מתאימה לילד שלי?

מיטת נוער תלווה את הדור הצעיר של הבית לאורך מספר שנים לפחות, ולכן קריטי לבצע את הבחירה הנכונה לגביה. אלה הפרמטרים שחשוב לקחת בחשבון: 

  1. התמיכה המקסימלית – אז כמו שכבר הזכרנו, גב בריא מתחיל בתמיכה מלאה לעמוד השדרה. קיימים מאפיינים שונים כמו מערכת קפיצים מבודדים למשל, שמבטיחים את התמיכה הזו במיטות נוער או מיטה וחצי. בדקו מה כוללת המיטה בה אתם בוחרים, ואל תסתפקו רק במראה החיצוני שלה.
  2. בד נושם – מאחר שכולנו מבלים במיטה שעות ארוכות מדי לילה, גם הבד שלה חייב להיות נעים. ולמרות שהפרמטר הזה לא קשור ישירות לעמוד השדרה, הוא יכול לעודד את בני הנוער שלכם לישון על המיטה ולא להירדם על הספה מול הטלוויזיה. 
  3. הגודל – כדי לאפשר להם להתפרש על המיטה בדיוק כמו שנוח להם, מומלץ להתייחס גם לגודל המיטה. קיימות מיטות נוער עם "מיטת חבר" שמתאימות למי שאוהב לארח, ולצידן גם מיטה וחצי שמתאימה למי שזקוק לספייס. עם רוחב שמתחיל מ-90 ס"מ ויכול להגיע גם ל-120 ס"מ, תהיו בטוחים שהילדים שלכם מקבלים את המקסימום.
  4. המזרון– שינה טובה מתחילה עם מזרון טוב. כמו שכבר אמרנו לילד מתבגר יש צורך בשינה איכותית כדי לקום בבוקר עם מרץ וריכוז לכל היום. לכן לפני שקונים מיטת נוער כדי להשקיע במזרון אורטופדי שיוכל גם לישון המון שעות וגם לקום בלי כאבי גב. יש כמה חברות מובילות למזרונים שכדי לבדוק ביניהם: מזרוני דר גב, מזרני עמינח,מזרני קינג פאלאס וכו'.
ילד מתבגר
בחרו את המיטה הנכונה לבן שלכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *