דגמי המקררים המובילים לשנת 2018

רכישה של מקרר חדש זהו מהלך שטומן בחובו התלבטות לא קטנה בעבור רבים. הרי מקרר יכול לעלות לא מעט כסף, ומטבע הדברים לא נרצה להוציא סכומים גדולים במיוחד בעבור מקרר שאינו עונה על הדרישות שלנו.

תמיד יש חידושים טכנולוגיים בתחום של המקררים, כמו בכל תחום אחר, אבל בכדי להבטיח שאתם רוכשים את המקרר שהכי מתאים לכם, אתם צריכים לקחת את הזמן  ולוודא שאתם שוקלים את הצעדים שלכם בזהירות ולא רק במקררים אלה בכל רכישת מוצרי מחשמל לבית.

במאמר הזה אנו מתכוונים להרחיב על מקררים מומלצים אשר נחשבים למובילים לשנת 2018, כך שאם תגיעו למצב שוב אתם מחליטים להוציא את מיטב כספיכם על רכישה של מקרר חדש, לפחות תוכלו להיות בטוחים שאתם לא מוציאים את הכסף שלכם לשווא על משהו שאתם לא צריכים בסופו של דבר, כך תוכלו לרכוש מקרר מומלץ עבור ביתכם.

  1. מקרר LG GRM6980S – מחפשים מקרר גדול, איכותי וכזה שלא יסבך אתכם יותר מידי כאשר תנסו להפעיל אותו? זה המקרר בשבילכם. מדובר בדור החדש של מקררי LG, אשר נחשבים לפופולאריים ביותר בעולם ותופסים נפח גדול במיוחד בענף המקררים. איכות החומרים יוצאת מגדר הרגיל, וניתן אף לנעול את המקרר לפי פקודה, כך שהילדים לא יעשו בו שימוש שלא לצורך. זה ללא ספק עשוי להעניק לכם נחת נפשית וידיעה שאתם יכולים לשלוט על מה שקורה עם המקרר שלכם.
  2. מקרר Samsung RT58K7040SL – במידה ואתם שוקלים רכישה של מקרר קלאסי עם עיצוב נאה, זה מקרר שעשוי לענות על הדרישות שלכם. המקפיא ממוקם בחלקו העליון, ועיצובו מודרני ועשוי להתאים לכל מטבח שבו העיצוב מוקפד. הייחודיות של המקרר זה השקט הבלתי רגיל שמאפיין אותו, ואנו יכולים לומר לכם שאם חשוב לכם ללכת על מקרר שקט שלא מרעיש ללא הפסקה, זהו אחד המקררים הטובים ביותר שאתם יכולים לחשוב עליהם.
  3. מקרר Hitachi RW660 – המקרר הזה מתאפיין בנפח גדול במיוחד וכזה שבו תוכלו לאחסן כמעט כל דבר שרק תרצו. כך שאם נושא הנפח משחק תפקיד חשוב בעבורכם, זהו מקרר שעשוי להתאים לכם. לא ניתן לציין מגרעות שמאפיינות את המקרר, שכן הוא מסוגל להחזיק מעמד שנים רבות, העיצוב יוצא דופן ביופיו, והוא הכי פשוט שיש לתפעול.
  4. מקרר Sharp SJ9712 – רוצים ליהנות ממקרר עם שלל אפשרויות וביניהן אופציה להכין קרח בלחיצת כפתור? למקרר הזה יש יצרן קרח חשמלי, כך שזה משהו שעשוי להתאים לכם. עיצוב המקרר אלגנטי, מתאים לשילוב בכל מטבח, הוא גדול למדי ויש לו תצוגה דיגיטלית שבעזרתה ניתן לקבוע כל פרט שקשור למקרר.
  5. מקרר Beko CN160231 – נפחו של המקרר 590 ליטר, מה שאומר שאם אתם מחפשים מקרר גדול במיוחד, זהו מקרר שעשוי להתאים לכם. עיצובו מרשים במיוחד והוא שקט במיוחד. מדובר במקרר קלאסי בעבור אלו מכם שמחפשים אפשרות לקבל את התמורה הטובה ביותר בעבור הכסף שלהם.
מטבח לבן
מטבח מעוצב 2018

איך לרכוש את המקרר המתאים?

כאשר אתם ניצבים בפני ההתלבטות איזה מקרר הכי כדאי לכם לקנות, אתם צריכים להגדיר את המטרות שלכם בצורה פשוטה וברורה. רק כך אתם תוכלו להבין בצורה הטובה ביותר מהי האפשרות שהכי מתאימה לכם בסופו של דבר. כך למשל, אתם צריכים להחליט האם אתם צריכים מקרר גדול במיוחד או שמא אתם יכולים להסתפק במקרר בגודל סטנדרטי.

אספקטים נוספים שאתם צריכים להתייחס אליהם נוגעים לרעש שמפיק המקרר, קלות ההפעלה שלו ופונקציונליות ייחודית, כמו הפקת קרח למשל. בהתאם לדרישות שלכם אתם תוכלו להחליט בקלות גבוהה יותר מהו המקרר שהכי מתאים לכם.

במידת הצורך אתם יכולים להתייעץ עם המוכר בחנות שבה אתם קונים את המקרר. הוא בוודאי יוכל להסביר לכם בפרטי פרטים כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מוציאים את הכסף שלכם על רכישה של מקרר חדש. כך שאתם תוכלו להיות בטוחים שאתם לא מוציאים את הכסף שלכם לשווא וקונים את המקרר שהכי מתאים לכם.

האם אתם יודעים מה אתם צריכים?

עליכם לזכור שאם אתם לא יודעים בדיוק מה אתם צריכים, הדבר עלול להפוך את החיפוש שלכם אחר המקרר המתאים להרבה יותר מסורבל וארוך, וזה בוודאי משהו שלא תרצו בו. לפיכך אתם צריכים לעשות את שיעורי הבית שלכם ולנסות להבין מהם הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים להתייחס אליהם לפני רכישה של מקרר חדש.

תזכרו שההחלטה לקנות מקרר כזה או אחר מתבססת בסופו של דבר על הידע שלכם, ואם אתם רוצים לקבל את ההחלטה הטובה ביותר, אתם צריכים להבין היטב את ההבדלים בין המקררים השונים. בדיוק במאמר הזה אנו מתכוונים להקל עליכם ולחשוף בפניכם את כל המידע החיוני שאתם צריכים להביא בחשבון לפני רכישה של מקרר חדש, כך שאתם תוכלו להיות שלמים עם הרכישה שלכם בסופו של דבר.

אילו דברים צריך לבחון לפני רכישת מקרר?

לפני שאתם בוחרים להוציא את הכסף שלכם על רכישה של מקרר חדש, יש מספר דברים חשובים שאתם צריכים לבחון, שכן הם יכולים להשפיע בצורה ניכרת על שביעות רצונכם מהשימוש במקרר שרכשתם.

  • קיבלת המקרר – בהתאם לנפח המקרר, כך גם צפוי לעלות מחירו. החליטו מהו הגודל המתאים בעבורכם, והאם אתם יכולים להסתפק במקרר עם נפח של 400 ליטר או שמא אתם מעדיפים מקרר עם נפח של 550 ליטר למשל. ההחלטה הזו צריכה להתבסס על מספר הנפשות שהולכים לעשות שימוש במקרר.
  • צריכת החשמל – בכדי שלא תוציאו סכומי כסף גדולים במיוחד, יהיה כדאי לכם לבדוק את צריכת החשמל של כל מקרר, שכן יש מקררים שזוללים חשמל, ובאותה מידה ישנם מקררים אשר נחשבים להרבה יותר חסכוניים. אם תקנו מקרר חסכוני תוכלו להגיע לכדי חיסכון של מאות שקלים בשנה, ואלפי שקלים לאורך שנים, ואלו הם ללא ספק סכומים לא קטנים בכלל.
  • עיצוב המקרר – יש לכם דרישות מיוחדות שנוגעות לעיצוב המקרר שאתם הולכים לרכוש? במידה והן קיימות, שימו לכך לב ותנסו לחפש מקרר שעונה על כל הציפיות שלכם בהיבט העיצובי. תוכלו לסנן בין המקררים השונים בהתאם לצבע שלהם, הצורה ורמת החומרים שגם היא משפיע על הגימור של העיצוב בסופו של דבר.

אם תתייחסו לשלושת הפרמטרים שהזכרנו לעיל, תוכלו לראות איך זה מאפשר לכם לבחור במקרר שמתאים לכם בקלות הרבה יותר גדולה, וזה ללא ספק משהו שלא כדאי לכם לוותר עליו בסופו של דבר, וזאת בהנחה ואתם רוצים להוציא את הכסף שלכם בשיקול דעת.

אל תשכחו לבדוק את המחירים

בכדי שתוכלו לשלם מחיר הוגן בעבור המקרר שבו אתם מעוניינים, יהיה זה קריטי שתערכו השוואת מחירים בין החנויות השונות, שכן באופן טבעי כל חנות מתמחרת את המקררים השונים לפי ראות עיניה, ולפיכך אם אתם רוצים לשלם מחיר אטרקטיבי, יהיה זה נחוץ שתבדקו את המחירים המוצעים גם על ידי חנויות אינטרנטיות, ולא רק על ידי חנויות ברחוב בדומה לבחירת מזגן לבית. רק כך אתם תוכלו להביא לכדי חיסכון משמעותי שיכול אף להגיע לאלפי שקלים במקרה של רכישת מקררים יקרים. כך שזהו אספקט שאתם לא צריכים לזלזל בו אף לא מעט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *