סיכום שנה – מהם המזגנים הנפוצים ביותר בישראל לשנת 2017

אין ספק ששנת 2017 הייתה שנה בה הצורך המזגנים הלך וגדל, מי הן החברות האהובות בקרב הישראלים?

מזגני אלקטרה, טורנדו, LG, מיצובישי או תדיראן. אין ספק כי אחד המוצרים הנצרכים ביותר בישראל הינו מזגן. תחום המזגנים מעולם לא היה פעיל ופורה ביותר מתקופתנו עכשיו. הקיץ הישראלי הופך את רכישת המזגן לרכישת חובה, שלא ניתן לחיות בלעדיה, מה שהופך את מגוון האפשרויות לסוגי המזגנים להיות רחב ביותר. על מנת לדעת איזה מזגן יעיל ביותר עבורכם ועבור הבית בו אתם גרים, מומלץ תחילה להכיר את סוגי המזגנים השונים הקיימים והנפוצים בארץ, על מנת להתחיל ולבצע סינון מקדים. כל זאת על מנת להגיע לתוצאה המושלמת, ולעבור את ימי הקיץ החמים בשלום, מבלי הרבה חום ועצבים.

מזגן תלוי

תחילה, חשוב לציין את החידוש הגדול והמתקדם בקרב שוק המזגנים. כיום, כאשר תרכשו מזגן חדש, הוא יהיה בעל עוצמת רעש נמוכה במיוחד. זאת מפאת הטכנולוגיה החדישה שנקראת מזגן מפוצל. באמצעות טכנולוגיה זו מורכב מנוע המזגן על הקיר החיצוני של הבניין, בעוד האוויר מועבר על ידי צינורות ישירות אל גוף המזגן המותקן בתוך הבית. כך למעשה, הרעש הנוצר מפעולת המזגן אינו מגיע אליכם ישירות, ונשאר בחוץ.

כיום, בדירות חדשות, סיכוי גבוה שתמצאו את אחד משלושת סוגי המזגנים הבאים: מזגן עילי, מזגן מיני מרכזי, ומזגן אינוורטור.

נשמע לכם כמו שפה זרה? הנה הסבר על כל מזגן ומזגן:

מזגן עילי – מזגן זה הוא אותו מזגן שאנו רגילים לראות בהרבה בתים. הוא מחובר לתקרה, בעוד חלקו התחתון פולט את האוויר הקר אל כל חלל החדר. מזגן עילי למעשה חוסך לנו מקום רב בחדר, ומצליח לקרר את כל החלל בזמן קצר ביותר. עם זאת, מזגן זה מומלץ בעיקר לעונת הקיץ, שכן בעונת החורף, לוקח למזגנים עיליים לחמם את החדר בזמן רב במיוחד, כיוון שלאוויר חם קיימת הנטייה לעלות מעלה.

מזגן מיני מרכזי – מדובר במזגן כמעט בלתי נראה, שכן, הוא מותקן לרוב במקום נסתר בבית ומתחבר לתעלות ייעודיות אשר מסוגלות להוביל אוויר קר או חם לכל חדרי הבית. ללא ספק מזגן זה חוסך לנו במקום רב ותורם לעיצוב הבית, במיוחד אם אנו גרים בדירה קטנה יחסית, ובנוסף לכך- מקרר או מחמם את כל חדרי הבית בבית אחת, מה שחוסך לנו בהוצאות וצריכת חשמל. עם זאת, יש לשקול את אופציה זו כיוון שבמידה ויש תקלה במזגן, כל תהליך המיזוג של הבית נפגע.

מזגן אינוורטור – מזגן זה הינו בעל יתרון מרכזי על פני שאר סוגי המזגנים. היתרון של מזגן זה טמון דווקא בלוח הבקרה שלו. למעשה, מזגן זה מאפשר לבני הבית לבקר ולווסת את פעילות המזגן. בשימוש רציף, מסוגל מזגן אינוורטור לחסוך בשימוש באנרגיה.

לסיכום, לפני רכישת מזגן חדש לבית שלכם, מומלץ להתייעץ עם מומחים המבינים עניין. ברשת חנויות מזגני אלקטרה למשל, תוכלו למצוא בעלי מקצוע מקצועיים במיוחד, אשר יוכלו לעזור לכם בקבלת ההחלטה על סוג המזגן ולהמליץ לכם על האופציה הטובה ביותר עבורכם. ברשת מזגנים אלקטרה תוכלו למצוא מגוון רחב של מזגנים, אשר לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות על פני האחר. מזגני אלקטרה הם ללא ספק האופציה המומלצת והאיכותית יותר כאשר מדובר על מזגנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *