איך לעצב את הסלון המושלם?

כשמדברים על עיצוב הבית אין ספק שחלק נכבד מתשומת הלב מופנית לסלון.

זהו החדר הגדול בבית, ובדרך כלל שוהים בו הכי הרבה זמן במשך היום. סלונים מעוצבים עושים רושם על אורחים ונותנים לדיירים הרגשה טובה, אבל איך מעצבים את הסלון המושלם?

החלל המרכזי בבית

לא כל חדר בבית חייבים לעצב באופן מיוחד, אבל אם צריך לבחור חדר אחד אותו כן תעצבו, אין ספק שכדאי לבחור בסלון. הסלון הוא החדר הגדול בבית ובו שוהים הכי הרבה שעות במהלך היום. בנוסף, הסלון הוא בדרך כלל החלל הראשון שנחשף לעיני הנכנסים לביתכם, ובו מארחים.

הסלון הוא החדר שמרכז את מרבית הפעילויות בבית, והאתגר בעיצוב הסלון הוא להביא בחשבון את הצרכים השונים בלי להתפשר על המראה. הסלוןן משמש לצפייה בטלוויזיה, שמיעת מוזיקה, מקום מפגש ואירוח, מקום אכילה ועוד. שילוב כל הפעולות האלה בנוחות ובצורה מעוצבת יהיו מלאכה מעניינת ולעתים מעט מסובכת.

חלל סלון
כל פרט חשוב על מנת להגיע לעיצוב המבוקש

 

איך מעצבים את הסלון?

כאשר מדברים על אומנות הסלונים מעוצבים יש מספר אלמנטים שיש לקחת בחשבון. ראשית, חשוב לשים דגש על פרופוציות. אם מדובר בחלל קטן, פריטים גדולים ייצרו תחושה של עומס ומחנק. לעומת זאת, בסלון גדול כדאי לשים פריטים גדולים שימנעו מראה קריר ומרוחק. חשוב לקחת בחשבון את מספר הדיירים וגודל הסלון, ולהשאיר מספיק מרחב לתנועה וחיים בחלל המעוצב שיצרתם.

שנית, קחו בחשבון את מקומות הישיבה. בסופו של דבר זה סלון, ואתם רוצים שיהיה אפשר לשבת בו בצורה נוחה. את הספות יש להתאים לחלל שיש לכם. אם מדובר בחלל מרובע וגדול תוכלו להשתמש בספה פינתית בתוספת כורסא. בסלון קטן יותר תוכלו להשתמש בספה דו מושבית וכורסא שיאפשרו תנועה בסלון.

 

אחסון ותקשורת

סלונים מעוצבים כוללים גם אביזרי תקשורת שונים כמו טלוויזיה, מערכת סטריאו, ממירים ועוד. את כל אלה תוכלו להניח בנישת גבס מעוצבת. הנישה תהיה חלק מהקיר ותעוצב בדיוק בהתאם לדרישות שלכם. כדאי לחשוב גם על הכבלים ולהשאיר תעלה דרכה הם יעברו, כך הם לא יהיו חשופים ויכערו את העיצוב עליו עמלתם רבות.

על מנת לקבל ייעוץ מקצועי צור קשר עם איטלסופה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *