מהי כרבולית

תתארו לכם את הסיטואציה הבאה: יום חורף סגרירי, בחוץ מבול, קר, קודר, אפל, ואתם למזלכם – בבית.

. יושבים על הספה בסלון, אל מול הטלוויזיה, האח דולק, אתם מחזיקים בידכם כוס תה או קפה חם, לידכם צלחת עוגיות (או שוקולד), ולצדכם בן / בת זוג, חבר או אפילו בן משפחה. נשמע כמו אחלה סיטואציה להעביר בה את הלילות הקרים וחסרי המעש בחורף. לכל המצב הזה תוסיפו גם שמיכת כרבולית מפנקת במיוחד, ותקבלו את המתכון המושלם לבילוי ביתי בימי החורף.

כרבולית היא למעשה שמיכה, אשר ניחנה בכמה שכבות עבות של פינוק ורוך, אשר מטרתה העיקרית היא כיסוי הגוף שלנו, כאשר אנו נמצאים בכל מקום אחר שהוא לא במיטה בחדר השינה שלנו. (בשביל זה הרי יש לנו את שמיכת הפוך). כרבולית יכולה להגיע במגוון דגמים, צבעים, גדלים, מידות, חומרים, כך שכל אחד יוכל למצוא את שמיכת הכרבולית האולטימטיבית עבורו.

כירבולית סגולה
כירבולית סגולה

שמיכות  אינן משמשות רק להתרכבלות בסלון ביתנו מול הטלוויזיה, אלא גם יכולה לכסות אותנו בסיטואציות אחרות בחיינו. כך למשל, בטיולים, בנסיעות ארוכות, או אפילו בגד המכסה אותנו במהלך היום יום. למעשה, שמיכות אלה הן שימושיות מאוד, ואפקטיביות במיוחד בשמירה על חום גופנו.

אם כן, לפני שתלכו לרכוש לכם שמיכת כרבולית, הנה מספר סוגי שמיכות, על מנת שתכירו את ההבדלים בין כל אחת ואחת:

  1. שמיכת פליז – כולנו מכירים את בד הפליז המוכר (שנתקלנו בו הרבה בשירות הצבאי במעילי הפליז, או במחממי הצוואר). שמיכות פליז הן שמיכות דקות יחסית, ומעולות לנשיאה לכל מקום שבו תרצו להיות, אפילו לטיולים בשטח!
  2. שמיכות מבד סריג – שמיכות אלה מעולות לתחילת עונת החורף. הן לא מחממות מידי, ומעניקות תחושת נעימות ונוחות מתקדמות. שמיכות אלה מעולות לעונות המעבר לישיבה בסלון, או אפילו להתכסות איתן.
  3. שמיכת צמר – שמיכות כרבולית הנחשבות מושלמות ומותאמות לשיאה של עונת החורף. שמיכות אלה רצוי שיישארו בסלון, על הספה, או במגירה של מזנון הטלוויזיה. שמיכות אלה מפנקות בדרגה גבוהה במיוחד ומציעות ישיבה נינוחה ונעימה בתוך השמיכה.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *