טרנד הארונות הזזה

בעבר הארון הממוצע היה בעל שתי דלתות הנפתחות החוצה ותפס מקום רב בחלל החדר, ולא פלא שרבים בוחרים כיום בארונות הזזה. ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על טרנד הארונות הזזה.

מהם ארונות הזזה?

בשנים האחרונות הולך ותפוס תאוצה השימוש בארונות הזזה. מנגנון ההזזה מבוסס על דלת הגולשת על גבי מסילה לשני הכיוונים, והשימוש בארונות אלה נפוץ בעיקר לארונות בגדים בחדרי שינה, אך יכול להתאים גם לארונות נוספים.

 

פרקטיות ומראה

השימוש בארונות אלה הופך נפוץ כל כך כיוון שהם כוללים יתרונות רבים לעומת ארון רגיל, והיתרון המשמעותי ביותר טמון בפונקציונליות של הארונות הזזה. ארון בעל דלתות הזזה הוא פרקטי יותר, ומאפשר ניצול מקסימלי של המרחב בסמוך לארון. דלתות רגילות נפתחות כלפי פנים, אל תוך החדר, כך המקום שממילא מוגבל מצטמצם עוד יותר. שימוש בדלתות הזזה מאפשר להשתמש בארון בלי להקטין את המרחב בחדר.

 

גם המראה תופס מקום חשוב בטרנד הזה, שכן ארונות הזזה הם בעלי מראה מרשים יותר מדלתות רגילות. המראה שלהם מוסיף נופך מיוחד לחדר ומאפשר לעצבו באופנים שונים, לכן רבים הבוחרים בארונות הזזה מעוצבים.

 

סגנונות

דלתות הזזה מגיעות בעיצובים שונים ומגוונים, ותוכלו לבחור את העיצוב המתאים לכם. סגנונות לדוגמה הם קלאסי, מודרני, דלתות זכוכית, צבעי עץ, מראה ועוד. כדאי לבחור את העיצוב בצורה מושכלת תוך מחשבה על האלמנטים האחרים בבית ובחדר. תוכלו להתייעץ בחברה ממנה אתם קונים את הארון כדי שהעיצוב שתבחרו ישתלב היטב במגמה העיצובית שבחרתם.

ארון הזהה
ארון מסוגנן בדלתות עץ

מנגנון מתוחכם

סיבה נוספת שבשלה ארונות הזזה אהובים כל כך היא המנגנון המתוחכם עליו הם מבוססים. לעומת דלת רגילה המבוססת על צירים פשוטים, דלתות הזזה מבוססות על מנגנונים מיוחדים לשיפור הנוחות והשימוש. בעזרת התאמה מדויקת של המנגנונים והפרזולים לארון מנוצל החלל הפנימי בארון באופן מיטיבי.

 

איפה קונים?

אז החלטתם שאתם רוצים להתחבר לטרנד הארונות הזזה ולרכוש ארון עם דלת הזזה, אבל חשוב לקנות את הארון מחברה אמינה ובעלת ניסיון שמספקת אחריות אמינה. מנגנון ההזזה מבוסס על מסילה, ופעולה לא טובה שלו עלולה לעורר אי נוחות רבה. הדלת עלולה להיתקע או להרעיש, לכן חשוב לבחור בחברה מקצועית שתיקח אחריות על המוצרים שהיא מוכרת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *