כלי מטבח בהתאמה אישית למבשל ולמטגן הביתי

בחירת כלי מטבח עבור המבשל והמטגן הביתי אינה עניין של מה בכך, אלא נושא חשוב ממש כמו הזמנת אינסטלטור טוב או טכנאי רכב מדופלם. עובד המטבח, אשר כלכלת ביתו תלויה באוכל שהוא מכין, אינו משול לדייר אחר שלא מסתמך על המטבח שלו, אלא ניזון בעיקר ממזון במקום עבודתו

הדייר שנדרש להכין את מזונו לבד הוא דייר שחייב לשמור לעצמו על הזמן, יותר מאשר כל משאב אחר. הכנת מזון מכל סוגיה – קילוף בצל, כתיתת שום,עבודה עם שמני בישול, עבודה עם גז בישול או כיריים חשמליות – הן עבודות שעולות לכם בזמן, והרבה מאד ממנו. גם אם הבישול הוא תהליך שאתם מעידים כי אתם אוהבים ומרוצים ממנו, כאשר יש לכם מקצוע אחר, שהוא משלח היד שלכם, זה מהווה נטל שצריך לצמצם את התהוותו ככל הניתן. זה יכול לקרות רק כאשר כלי מטבח בהם נעשה שימוש הם כלים חדשים מהשקית. מה זה אומר? לא בכל יום, ואפילו לא בכל חודש או שבוע, צריך לקנות כלים חדשים. אבל אם יש לכם כלים שנמצאים אצלכם שנים רבות בשימוש אינטנסיבי, והם שרוטים, עם טחב ואפילו עם קורוזיה בחלקם – זו קריאת השכמה להחלפתם המידית.

כלי מטבח לבית של עובד המטבח – כמה צעדים ראשונים להתאמתם

הצעד הראשון מתבסס על נטייתך לסוג מזון מסוים. על פי רוב, עובדי המטבח מתחלקים בין אלו שמסתמכים יותר על טיגון לעומת מי שמסתמך יותר על בישול. כלי מטבח לטיגון חייבים להיות דקים בדופן התחתונה שלהם, ומוטב לצרוך מחבת ולא סיר למקר כזה. אם אתם צריכים בכל זאת להסתמך על סיר בעת הטיגון, וגאו שלשם כך הוא מיועד, ושהדופן אכן דקה ונגישה לחימום מהיר. לא כך הם משטחי הבישול, שמסתמכים בעיקר על בטנה עבה, אשר מחממת את התכולה באמצעות המים שבתוכם. הצעד השני לבחירה הוא צעד טכני הקשור לממד הכלים: אם הכיריים שלכם מסתמכים על 4 ראשים, מומלץ לקנות 4 כלי בישול מזעריים, בעוד שאם יש לכם 2 כירות, ניתן להסתמך על כמה כלים גדולים יותר.

חומרי ייצור נדרשים עבור כלי מטבח ברמה גבוהה

נירוסטה – מתכת איכותית ביותר, מונעת חלודה באופן מוחלט. חזקה ומשוריינת היטב. אלומיניום – חומר איכותי, חשוף מעט לקורוזיה אבל רק כעבור שנים לא מעטות של שימוש אינטנסיבי. אלה הם 2 החומרים הנדשים והאיכותיים ביותר עבור כלי מטבח מלא מעט סוגים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *