כלי בישול בהתאמה אישית לצרכן הביתי

התאמת כלי בישול לצרכן הביתי אשר מבלה זמן ניכר במטבח היא פעולה רצויה, גם אם נדמה לכם שעיקר הפעולות שלכם במטבח הן פעולות טיגון. על פי רוב, צרכנים צורכים מיני מזונות המשמשים גם לבישול וגם לטיגון, ולא באופן חד צדדי. כך, למשל, מאכלים כמו פסטות, ירקות מבושלים הנמכרים כלקט מוכן, וכד' – הם ברובם מוצרים לבישול ולא לטיגון. בחירת כלי בישול נכונים עבורכם היא סיפור לא כל כך פשוט, אבל גם לא מאד מורכב לקוראים מאמר מידע זה.

בחירה חכמה ראשונית של כלי בישול

על מנת לבחור כלי בישול באופן ראשוני בצורה חכמה, מומלץ לבדוק מה יש לכם במטבח: נתחיל בכיריים. האם אלו כיריים גז או חשמל, או מעורבות גז יחד עם חשמל? על פי רוב, בכירת חשמל יש 2 מקומות לשים סירים, ואז מומלץ לקנות כלי בישול ענקיים על מנת שיהיה לכם מקום רב לבשל בו מה שצריך. לעומת זאת, אם הכירה שלכם מכילה 4 ראשים, ומבוססת על גז (נדיר למצוא כיריים חשמליות בנות 4 ראשים), אתם תצטרכו כלי בישול קטנים ומצומצמים יותר על מנת שתוכלו לבשל על ארבעתם בו זמנית, מבלי לפנות כלים ולהדליק את הכיריים מחדש. צעדים חכמים נוספים לבחירת כלי בישול בהתאמה אישית, להלן.

בחירת כלי בישול על פי חומרי הייצור שלהם

גם בחירת כלי בישול על פי חומרי הייצור היא בחירה חכמה וראויה. בחירת כלי בישול על פי חומרים אלו קובעת האם יש יותר סיכוי שתסיימו את משימות הבישול שלכם ללא שריטה על הכלים ואפילו ללא סדק, והאם קיים מצב שגם בטמפרטורת כיריים לוהטת הכלי לא יפוייח ולא ייראה כמי שיש עליו חלודה או קורוזיה. בחירת סירים ומחבתות מאלומיניום או נירוסטה מגדילה את הסיכוי שכך יקרה, והמזון שלכם יוכן בכלי-בוטיק עוצמתיים במיוחד, שיחסכו לכם בזמן הכנת מזון.

בחירת כלי בישול על פי סוגי המזון שתכינו

מובן כי מי שמתעסק יותר עם הרתחת אוכל במים יזדקק למוצרים כמו כלי בישול סטנדרטיים, בעוד שמי שעוסק יותר בטיגון מזון וציפויו במרגרינה, חמאה או שמן מטבח יזדקק לכלי בישול שונים המשמשים למטרות אלה.

 

 כלי בישול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *