איך לבחור שמיכות קיץ לבית?

כולנו אוהבים את הרגע הזה, שבו אנו מתחילים להרגיש מידי לילה כי מתחיל להיות לנו חם בתוך הפוך הגדול והמפנק שלנו, ומתחילים להוציא מהארון את שמיכת הקיץ ולהחליפה עם הפוך

מדובר על אחד מהרגעים המשמחים המבשרים על בואו של הקיץ. שמיכה לקיץ היא שמיכה היא שמיכה רעננה יותר, דקה יותר, קלה יותר ואוורירית יותר, אומנותית יותר ועם כל זה עדיין – מפנקת במיוחד.

תפקידה החשוב והעיקרי ביותר של שמיכה קיץ, בשונה משמיכת פוך שתפקידה לשמור שלא יהיה לנו קר בלילה, הוא לכסות את גופנו בלילה, ולשמור עליו מפני יתושים, ומפני רוחות המזגן או המאוורר שאנו מדליקים במהלך הלילה. מעבר לכך – אף אחד מאיתנו לא אוהב לישון ללא שמיכה, כך ששמיכה לקיץ היא האופציה המושלמת ללילות החמים.

בכל הנוגע לבחירת ורכישה של שמיכה לקיץ, אין להקל ראש. אמנם אנו נוטים לחשוב כי מדובר במוצר שולי שאין לייחס אליו חשיבות רבה, אך אם נכנס לעומק הדברים, נוכל לגלות שהמצב לא בדיוק כך. כלומר – שמיכה לקיץ צריכה להיות אוורירית במיוחד, שתוכל למנוע מאיתנו מצב של חום יתר והזעה לא רצויה היכולה לפגוע בבריאות שלנו, של בני הזוג ששוכבים לידנו וכן באיכות השינה שלנו.

יתרון שמיכה לקיץ, לא מוגבל רק לימי הקיץ הלוהטים, ומהווה כיתרון לאורך כל ימות השנה. שמיכה קיץ לבית, מתאימה גם לעונת האביב והסתיו, כאשר אנו לא מרגישים עדיין מוכנים להחליף לשמיכת פוך. כמו כן, על מנת לעבות אותה מעט, ניתן להכניסה לתוך ציפית לשמיכה, ובכך לגרום לה לחמם את הגוף יותר מהרגיל.

שמיכה
אושר עם אווירה קיצית

במידה ואתם מעוניינים לבחור שמיכת קיץ חדשה ומושלמת, אשר תספק לכם את כל הצרכים שלכם במהלך הלילה, ותגרום לכם לשינה נינוחה ושלווה, מומלץ להעזר בפרמטרים הבאים:

  1. גודל – כמובן שכל אחד מאיתנו ישן במיטה בעלת גודל אחר. בין אם מדובר במיטת יחיד, מיטה וחצי, מיטה זוגית או אפילו מידת קינג סייז, מומלץ לרכוש שמיכות בגודל המתאים לשמיכה, וכן לרכוש ציפית מתאימה אשר תוכלו להכניס אליה בקלות את השמיכה לקיץ. שמיכה לקיץ מגיעה בשלל גדלים, במיוחד בשביל שכל אחד יוכל למצוא את הגודל הרצוי לו.
  2. חומר גלם – שמיכה לקיץ הנחשבת כמומלצת ביותר, הינה שמיכה העשויה ממאה אחוז כותנה. זאת מכיוון שכותנה נחשבת לבד אוורירי, נעים למגע ומונע הזעה. בנוסף, דעו כי שילוב של כותנה עם לייקרה למשל, יכול למקסם את איכות השמיכה.
  3. דגמים – למי שחשוב שהשמיכה תשתלב יפה עם עיצוב חדר השינה, דעו כי דגמים של שמיכה לקיץ תוכלו למצוא במגוון רחב במיוחד. החל מצבעים ועד דוגמאות.
  4. מועד הרכישה – כמו כל מוצר שאנו נוטים לרכוש ביום יום, גם מחירים של שמיכה לקיץ יכולים להשתנות במהלך השנה, על פי הביקושים השונים כמובן. כך ששמיכה לקיץ מומלץ לרכוש דווקא בעונת החורף, ולא בתחילת עונת הקיץ, כאשר הביקוש גדל. כמו כן, תוכלו למצוא מבצעי סוף עונה שמיכה לקיץ.

עם זאת, חשוב לזכור כי לפני שאתם מוציאים את השמיכה מהארון, ומתחילים להתכסות בה, מומלץ תחילה לאוורר אותה, לכבס אותה על מנת להכין אותה באופן מושלם לעונת הקיץ הבאה עלינו לטובה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *