מזרון – הבחירה החשובה ביותר

יש כל מיני מוצרים בחיים שאסור להתפשר לגביהם לא משנה מה העלויות ומה המחיר

דבר ראשון זה כל מה שקשור לעיניים. כאשר מדובר על צורך שעולה בעיניים כמו למשל צריבות או מספר במשקפיים, אין ברירה וצריך להוציא את הסכום הנדרש. עיניים הן איבר רגיש וחשוב ואסור להקל ראש בטיפול בהן.
אשר מדובר על נעליים, זו אותה גישה בדיוק. אנחנו עובדים המון שעות והולכים הרבה ממקום למקום. לנעול נעליים אשר לא יעשו את העבודה ויביאו לפציעות ושאר אסונות זה ממש מיותר.
כמו טיפול יסודי בנושאים הקשורים לעיניים ונושאים הקשורים לרגליים, כך גם כל הקשור לגב.

חשוב מאוד לדעת לבחור מזרון איכותי כדי למנוע בעיות גב מיותרות

כמות הלחצים היום יומיים היא מטורפת ולכן חשוב מאוד לדאוג לכך שיהיה לנו מזרון איכותי לישון עליו בלילה, ניתן למצוא חנויות רבות המוכרות מזרונים כמו ד"ר גב ועוד.
יש בלאו הכי כל כך הרבה לחצים עם העבודה, ילדים, עומס של מידע שמגיע אלינו מכל מיני מקומות ללא הפסקה. הזמן שלנו לישון בלילה הוא זמן שלא יסולא בפז ולכן חשוב מאוד לשמור עליו ולהפוך אותו לכמה שיותר איכותי וטוב. על מנת שהשינה תהיה איכותית יש כל מיני דברים שצריכים להתקיים ובינהם הנושא של מזרון איכותי.
כמובן שצריך שתהיה סביבה שקטה ושיהיה הכנ טובה לשינה – בין אם מדובר בקריאת ספר טוב, מדיטציה או אפילו שיחה עם מישהו אהוב.
עם זאת, ברגע שכל הטקסים של הכנה לשינה מסתיימים, צריך שהמצע שעליו ישנים יהיה איכותי ומותאם למי שישן.
לא יכול להיות שאם מישהו רגיל לישון על מזרון קשיח וצריך שיהיה לו כרית אחת שטוחה, יצטרך פתאום לישון על מזרון רך מאוד עם כרית עבה ולסבול מכאבי גב. שינה לא איכותית וכאבי גב יכולים להרוס יום עבודה שלם ולהפריע בכושר הריכוז. יותר מכך, כאשר מדובר על חוסר סבלנות לאנשים אחרים, בין אם מדובר בבני משפחה או לקוחות, זה מורגש אף יותר.
העייפות בשל חוסר שעות שינה שנגרמת ממזרון לא איכותי יכולה ממש לפגוע באיכות החיים ובתפקוד היום יומי וזה ממש חבל.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *